środa, 15 maja 2013

14 SCX + PJ


 Witam,
Chciałby przedstawić kolumny 2 drożne w moim wykonaniu. Skonstruowałem je wcześniej niż obecne 3 drogi, lecz nie dawno je odświeżyłem(nowe obudowy, fornir). Służą mi jako głośniki do słuchania na studiach, wiadomo, że odpowiedniego sprzętu szkoda zabierać z wiadomych przyczyn :D Grają z wzmacniaczem MOSFET Zbiga v1.0.

Głośniki:
GDWK-10-200-8-PJ
GDN-14-100-SCX

Obudowa:
Paczki wykonane z płyty wiórowej 18mm, klejona na vikolu. Niestety brak zdjęć z budowy. Całość została oklejona fornirem modyfikowanym heban klejonym na butaprenie, a następnie polakierowanym na wysoki połysk pistoletem (2 warstwy podkładu, 4 lakieru). Wyszło jak wyszło, trzeba dopiero złapać wprawę we wszystkim ;). Bass reflex o ile dobrze pamiętam to 72x143 o średnicy wewnętrznej 43mm. Terminale najprostsze, kupione w lokalnym sklepie elektronicznym. Głośniki przykręcone zostały za pomocą czarnych wkrętów torx, wiadomo z jakiego źródła :)

Osłuchy:
Monitory grają całkiem dobrze, na mój gust trochę mało basu, lecz nie jest też tak znów tragicznie. Ogólnie jestem z nich zadowolony, w swojej cenie myślę, że lepiej grają niż plastikowe głośniki komputerowe.

Kosztorys:

-Głośniki oraz części na zwrotnice kupiłem używane na forum w okazyjnej cenie 150zł z przesyłką
-BR, terminale około 30zł
-płyta wiórowa z klejem 25zł
-fornir z klejem, lakierem 80zł
-pozostałe 20zł
-wytłumienie - miałem

Ogólnie około 305zł

Galeria:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz